Monday, 15 December 2014

KELEBIHAN DAN KHASIAT ESP SHAKLEE UNTUK SEMUA

  • Membantu menghilangkan jeragat dan parut di muka (parut jerawat juga) 
  • Membantu melancarkan penyusuan susu ibu 
  • Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu dengan lebih pekat dan banyak 
  • Membantu badan ibu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda cepat kenyang dan kurang meragam 
  • Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur 
  • Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan (ada customer saya yang pernah hilang 7 kg dalam masa kurang sebulan hanya dengan ESP) 
  • Memberi tenaga berpanjangan kepada badan dan meningkatkan kesihatan tubuh secara menyeluruh 
  • Membantu tumbesaran fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum 
  • Membantu mempersiapkan badan ibu untuk penyusuan yang lancar lepas bersalin 
  • Untuk yang alami masalah kesuburan, ESP membantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat.
Tapi kalau setakat khasiat ESP Shaklee yang di atas, ada pula yang kata macam tak berbaloi je dengan harga. Dah tu macam perempuan je boleh minum.

Haaa jangan salah sangka. ESP ni baik lelaki mahupun perempuan boleh amalkan. Tua, muda, dah kahwin, belum kahwin semua pun boleh.

Jom tengok apa lagi khasiat ESP Shaklee pada tubuh badan secara menyeluruh.

  1. ESP meningkatkan penyerapan protein, mengatasi masalah angin dan ketidakselesaan perut, mengatasi masalah gastrik. 
  2. ESP mengurangkan paras kolesterol dalam darah sebanyak 23% 
  3. 60 kajian menunjukkan protein soya meningkatkan ketumpatan tulang 
  4. 2 kajian menunjukkan pengamalan ESP dan Vitamin E serentak merendahkan sehingga 40% LDL (kolesterol buruk) yang membawa risiko darah tinggi dan sakit jantung 
  5. 4 kajian menunjukkan ESP menghalang LDL (kolesterol buruk) dari teroksida bagi mengelakkan risiko strok dan arteri tersumbat yang membawa kepada sakit jantung 
  6. ESP menghalang pembentukan batu karang yang biasa dialami oleh lelaki 
  7. ESP mengelakkan kerosakan buah pinggang. Protein haiwan boleh rosakkan buah pinggang tapi protein dari soya akan melindungi buah pinggang 
  8. ESP mengandungi kandungan protein lengkap dan isoflavene mencukupi di mana isoflavene adalah bahan semulajadi yang diperlukan badan untuk melawan kanser 
  9. Protein dan isoflavene dalam ESP bertindak serentak untuk menghalang sel tidak normal untuk terus membiak menjadi sel kanser 
  10. Protein soya menghalang sel kanser dari merosakkan arteri dan menyerap nutrisi dari badan 
  11. Protein soya meningkatkan aktiviti sel darah putih yang merupakan sistem pertahanan badan kita dalam melawan serangan, penyakit dan jangkitan bacteria/virus 
  12. Lysine dalam ESP jika diamalkan dengan Vitamin C mengurangkan risiko kanser usus sebanyak 90% 
  13. ESP jika diamalkan dengan flavanoids mengurangkan risiko kanser payudara sebanyak 10x ganda 
  14. ESP jika diamalkan bersama Shaklee Carotomax dan Ostematrix mengurangkan pembiakan sel kanser sebanyak 10x ganda 
  15. Protein ESP menggalakkan proses pemulihan sel rosak kepada sel sihat untuk fungsi badan yang sempurna 
  16. ESP terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam lamanya 
  17. ESP membina sel otot, kulit dan hormone yang seimbang, menyokong sistem imunisasi badan, dan menyokong kesihatan jantung dan prostat(lelaki) 
  18. ESP mengawal ‘mood swing’ pada wanita ketika PMS dan wanita menopause 
Haaa banyak tak khasiat ESP Shaklee ni? Tersangat lah banyak kan. Sebab itu jugalah ianya Hot Produk Shaklee. Pendek kata 1 canister berharga RM150 tu boleh diamalkan oleh seisi keluarga.

Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi saya untuk konsultasi PERCUMA. Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan produk ESP, anda boleh juga hubungi saya Pn. Syuhada ataupun klik pada butang di bawah untuk pembelian terus secara online.

 Esp Shaklee
Hubungi saya:

sms/ whatsapp: 014-8444220
Fb Page: Pakarvitamin. Com
COD Area: Gambang - Taman Tas - Kuantan - Pekan

Penghantaran Menggunakan Poslaju Ke Seluruh Negara





No comments :

Post a Comment